søndag 3. mai 2009

tgvv

Jobb. Jobb. Jobb. Tre fine stikkord som passer godt for helga. Jeg tok meg fri fra min kjære Bunnprisjobb i Trondheim, for å jobbe på min kjære Bunnprisjobb i Kristiansund. Rebelsk og flott. De siste tre dagene har jeg også vært på bowling hver kveld. Man kan vel si at det blir fort noen kroner i dass, men hva annet har jeg å bruke pengene på?

Opplevde forresten å bli lagt ann på av min egen katt her forleden. Så søt som hun var, vekte hun meg tidlig en morgen ved å hoppe opp i senga mi og bite meg forsiktig i øret. Skal ikke nekte for at jeg koste meg.

3 kommentarer:

Anna sa...

sssssexy!

(katten, altså! overhodet ikke bowlingen, bare så det er klart)

Linnéa sa...

er så harry den bowlingen dere har fått- ler meg ihjel hver gang jeg kjører forbi.

Unknown sa...

Skulle ønske at jeg var blind hver gang jeg går inn på bowlingen i Kr.sund.