fredag 16. januar 2009

Nytt på nytt

Årets sesong er jaggu den beste! Ja, jeg storkoser meg med satire over ukens nyhetsbilde. Og ja, jeg er forelsket i Linn Skåber.

Jeg har mistet blogginspirasjonen allerede! Skjønner at det må være krise for dere faste lesere :( Men skal prøve å ri stormen ad!

Fra nå av skal jeg begynne å ta noen bilder for å krydre opp bloggen med. Bra, ja?

I dag fikk jeg tatt en liten sightseeing, da jeg tok 9`bussen fra Dragvoll, og ikke nr 5 som jeg vanligvis tar. Det var vel også dagens høydare.

!

4 kommentarer:

Ida sa...

sightseeing du liksom som ikke fikk med deg det senteret engang!

Anna sa...

mistet blogginspirasjonen allerede??? Jeg som går i mot mine prinsipper om å ikke kommentere for mye på andres blogger bare for å oppmuntre deg. Hmpf.

Men gleder meg til bildene!

Marit sa...

Sant nr 9 tar kjempe laaaang tid?:O

Danjel sa...

Ida: hah, ville ikke se det, tenk...

Anna: Det er virkelig oppmuntrende;D Jaa, men vet ikke hva jeg skal ta bilde av.

Marit: Ess, synes 5`ern tar like lang tid ;p