mandag 5. januar 2009

Okei

Jeg burde kanskje legge igjen en litt større innsats her, nå som det nye året er godt i gang? Mistenker meg selv for å se på en blogg som noe skolerelatert, og derfor lett nedprioritert. Men det skal det bli en slutt på, og det er nok ikke lenge til jeg kan skryte på meg "Danjel, en av Norges største blogger". Det gleder jeg meg til. Men før den tid er det en iherdig innsats som skal til, og jeg kan vel være såppas ærlig, at dette innlegget mest sansynlig blir enestående...Sorry.

Men uansett.

I dag har jeg vært innom Bunnprisen og hilst på alle tullingene som til daglig tjener sitt brød der. Det resulterte i et kjempekjøp; nemlig et Kristiansund-kort, som jeg kan se på når savnet blir for stort (og det vet jeg jo at det blir).

Det var dagens blogging. Nå er det bare å vente på det neste!

Ingen kommentarer: