tirsdag 17. mars 2009

123, heia

Heh... Når jeg bestemte meg for å dra tilbake til elskede Kristiansund, var det med en viss forhåpning om å ta del i det flotte været de har skrytt av den siste tiden. Så når jeg blir møtt med sørvest-kuling og regn, blir man jo litt skuffet. Men på en annen side så er det vel det som kjennetegner Nordmørsværet?

Uansett, så hadde det vært fint om de som kunne tenkt seg å tjene noen kronasjer på å skrive en liten oppgave om parlamentarisme, ville si ifra. Takk.

4 kommentarer:

Ida sa...

Ingen andre enn vi som gidder å skrive en oppgave om parlamentarisme, daniel....... Btw, nå sitter jeg på biblioteket. Og pcen min bråker verre enn en hårføner. :\

Danjel sa...

Ouch.. Du og den pcen din. Tror du bør gå over til penn og papir;P

Linnéa sa...

ahahah, kronasjer. Nei takk.

OleDid sa...

Jeg vil ha sørvest kuling :(