mandag 16. mars 2009

Selvstendig næringsdrivende


Til dere kule blazerkledde business-menn som alltid ser så viktig ut og som bare elsker å ta 0800-båten.
Jeg har gjennomskuet dere! Jeg skjønner at det er kult å være så travel og el importante at dere bare jobbe på hurtigbåten, men hvor mye får dere egentlig ut av å sitte å se på den nyinnkjøpte permen, som selvfølgelig er slått opp på en utskrevet mail (fra en megaviktig kunde, såklart), gjerne krydret med litt grønne markeringer, i 3 timer? Hah! Dere må nok et godt stykke ut på landet med den, for å lure meg... Og de samtalene dere har på mobilen? Er ikke annet enn nada, svada, jada!


Selv om jeg skal innrømme at det ser kult ut, er det bare en person som kan komme unna med noe slikt. Og det er Karl Reverud.

Selv foretrekker jeg å spille FM på båten. Det er jo faktisk viktig.

Ingen kommentarer: