onsdag 11. mars 2009

Investitur

I skrivende stund sitter jeg på biblioteket, hvor jeg har klart å skrible ned en hel side på semesteroppgaven min. Den ene semesteroppgaven vel å merke. Da har jeg bare syv sider igjen på den. High Five, me!

Men det jeg egentlig ville meddele, eller faktisk klage på, det er bibliotekskulturen. Jeg foretrekker å dra på det offentlige biblioteket fordi der er det god plass, og man blir ikke skutt om man er så uheldig å snufse litt. MEN....det finnes ikke noe mer irriterende en gruppe med jenter som sitter å hvisker...Altså, da er det nesten bedre å prate vanlig. Hvisking er skummelt, ekkelt og ufyselig. Og da blir man jo istedet sittende å irritere seg og tyvlytte. Slutt med hvisking, og heller snakk med den stemmen du har! Så kanskje er ikke hovedbiblioteket noe for meg alikevel? Jeg har iallefall fantastisk utsikt over ett smug, som brukes som parkeringsplass og røykepauseplass. Utrolig inspirerende.

Håper jeg blir smart i løpet av semesteroppgaven....Og wikipedia er en vitenskapelig kilde, spør du meg.

Ingen kommentarer: