fredag 20. februar 2009

RE:





I dag kunne hvertfall jeg trengt aktiv dødshjelp. Helt siden jeg la meg i går, noe jeg valgte å gjøre relativt tidlig for å være i storform til forelesningene har jeg hatt verdens værste migreneanfall! Og når jeg skriver verdens værste, så er det det jeg mener også. Mend det værste var at jeg ikke hadde noen drops, eller smertestillende som enkelte velger å kalle det. Heldigvis klarte jeg etter en lang natt å karre meg bort på sykehuset for å handle litt godsaker. Sykehuset?? er ikke det litt drøyt? tenker du kanskje. Og nei, det er ikke drøyt. For det er der min nærmeste 7/11 er! Og det var der jeg kjøpte min kjære coctail. Ibux og Paracet skal sammen sitte!


Nå har jeg bikket 1000 hits også!

Jeg er en utrolig flink blogger.

Og nå skal jeg sove mere........

Ingen kommentarer: