tirsdag 17. februar 2009

Rotta er sur igjen.


Kan ikke få en bedre start på dagen - eller uka for min del. Kaffe, Linn Skåber og Norges vakreste eventyr. Nettet på Kystekspressen fungerer akkurat bra nok til at jeg kan blogge (føler meg så trendy og ungdommelig når jeg bruker ordet blogge) og benytte meg av Spotifys tjenester, samt sjekke dagens nyheter på ymse nettaviser, såklart. Tidens Krav skriver om mitt kjære forbilde ELG som skal forsvare Kristiansunds ære i "Det store korslaget" på tv2 i Mars, noe jeg tror kan bli ganske skøy. Og på mandag starter det ambisiøse programmet Karl III, som jeg har store forventninger til. Kan Tore Ryen følge opp kvaliteten til Mot i brøstet og Karl & Co? Eller blir det en ny Holms?

Ellers kan dere jo ta dere noen minutter å lese igjennom Frps partiprogram for årene fremover.

http://www.frp.no/Innhold/FrP/Forslag+til+partiprogram+lagt+frem.d25-TgBbO1B.ips

2 kommentarer:

Anna sa...

Min kjære mor ble jo invitert til Korslaget, men jeg klarte ikke å overtale henne til å bli med. Livet begynner jo etter fylte førti!

Danjel sa...

Ble hun???? Ååååh, nå er jeg skuffet over henne ;/