onsdag 18. februar 2009

sanggreier

Opening Credits:
Wig Wam - I turn to you (Førsteinntrykket er at dette blir en skøy film)

Waking Up:
Vassendgutane - Silikon i tatti

First day of School:
Hans Rotmo - Laustennern

Falling In Love:
Elg - Tha way life goes

First Kiss Song:
Lynni Treekrem - Kviskre ditt navn (er jo skikkelig søtt.)

Fight Song:
Celine Dion - My heart will go on (Jadet.)

Breaking Up:
Åge Aleksandersen - Alltid en seier (mhm!)

Prom:
Annie Lennox/Aretha Franklin - Sister`s are doing it for themselves (Eehh.)

Life:
MeatLoaf - You took the word out of my mouth

Mental Breakdown:
Amy Holland - She`s on fire (Er vel for å forsterke den mentale kaputten.)

Driving:
Vømmøl - Itjnå som kjæm tå sæ sjøl

Flashback:
Eagle Eye Cherry - Save tonight

Getting Back Together:
Cue - Burnin

Wedding:
Eva Cassidy- Somewhere over the rainbow

Birth of a Child:
Journey - Midnight Train

Final Battle:
Tom Jones - What`s new pussycat?

Death Scene:
bonnie Tyler - It`s a heartache (Faktisk en sang jeg kunne tenkt meg å dø til.)

Funeral Song:
Joan Jett - Bad Reputation

End Credits:
Man Utd - Glory, glory (Den synes jeg gjorde susen)


Kan jo ikke bli noe annet enn en blockbuster det der.

7 kommentarer:

Fiona sa...

JEG FANT BILLETTEN!! ..og filmen din blir så mye morsommere enn deppe-suppa mi.

Danjel sa...

Haha, hvor var den? Og ja, filmen min blir dritbra! Din kan vel kanskje bli en undervurdert klassiker?

Anna sa...

aaw. Du har Vømmøl. Æ e stolt! Tror egentlig du har en liten, søt kommunist inni deg.

Danjel sa...

Haha ;P Musikken er fengende, okei? (A)

Anonym sa...

Opening credits : James Morrison - One Last Chance

Waking up: Beyonce - Diva

First day of school: Maria Mena - Miss you love

Falling in love: Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle

First kiss song: Madcon - Liar

Fight song: Rufus Wainwright – Why does it always rain on me

Breaking up: Kanye West - Heartless

Prom: Flo Rida – In the Ayer

Life: Matt Kearney – Breath in Breathe out

Mental breakdown: The Virgins – Rich girls

Driving: Save Farris – I know

Flashback: September – Cry for you

Getting back together: Bethany Joy Lenz – Come on home

Wedding: The game – My life

Birth of child: Pussycat dolls – I hate this part

Final Battle: Rufus Wainwright - Hallelujah

Death scene: Coldplay - Yellow

Funeral song: Lil Wayne – I feel like dying

End credits: TI feat Rihanna – Live your life

Næh, trokke jeg ville ha sett denne filmen..

Linnéa sa...

Jeg trodde det var yndlingssangene dine eller noe sånt, og jeg begynte nesten å grine.

Danjel sa...

Nina: Jooda, en søt film det!

Linnéa: Jeg har de jo i playlista ;p